חוגי ציור ברחובות(כפר גיבתון)

יולי (זיו)-0523714497

 

מידע על מועדי הקבוצות כאן

ציור לימוד

ציור סדנה

מהי  הסדנא?

הסדנא היא מקום לימוד לאמנות: פיסול , ציור ועיצוב.

  ההצטרפות יכולה להיעשות על בסיס חודשי או שנתי, הדרך שלנו ייחודית

בכך שהיא מציעה התמחות  וטכניקות מורכבות ברמה מקצועית שאי אפשר

למצוא במקום אחר. ומצד שני גישה יצירתית לעשיה, לצורת חשיבה ועשיה.

הסדנא מיועדת גם למתחילים, לכאלו שרוצים ללמוד אמנות בדרך פשוטה

וחכמה המובילה אותם ליכולת שלא האמינו שנמצאת בתוכם.

שרון בן יהודה, מנכל'ית חברת סטרט אפ -4cdiagnostics

אילו הייתי רוצה לתמצת את הרעיון בכמה עקרונות צרים הייתי מגדיר את זה כך:

 #  התמקדות בתהליך היצירתי, -שוב ושוב מראים מחקרים שהיכולת להיות ב"כאן ועכשיו" של התהליך

מאפשרת להגיע למרחק גדול יותר ולעומק רב יותר מהתמקדות בתוצאות.

  # דיאלוג, מפגש-לא לימוד על פי תוכנית לימודים נוקשה.

 לימוד פיסול ואמנות  בכלל הם פעולה של אינטראקציה. תקשורת. של שני בני אדם לפחות

(גם לקבוצה יש חשיבות)-המביאים את עצמם למגע דרך עבודה משותפת,

. דרך היכולת להבין זה את זה בכמה מישורים.

    # גיוון,-שימוש בכמה שפות פיסוליות ואמנותיות ?(אני מתעקש ללמד ציור ופיסול וגם לגעת בצילום).

פתרונות יצירתיים עובדים כפי שמטפורה עובדת בשפה: היכולת לעבור למרחב אחר של התייחסות.

לדרך אחרת של חשיבה. באמנות זה מרכיב מרכזי.

   # פרדוקסים, סתירות, מתח-  החלפת תפיסה של איזון  בתפיסה של מתח דינמי.

   # מרחב של חוסר ודאות-של אי ידיעה-עבודה בפיסול ובאמנות בכלל חייבת לכלול בתוכה את "אי הידיעה".

לדעת הכל על מה שאתה עומד ליצור - לדעת הכל על עצמך- זה להרוג את המרחב היצירתי.

  #  הרס,-הפחד לקלקל ולהרוס הוא אחד החסמים היצירתיים הגדולים.

 מחקרים על יצירתיות מראים שמה שמאפיין אמנים הממשיכים ליצור

זו הנכונות למרוד בעצמם-למרוד בהישג שלהם, יצירתיות היא מחזוריות של הרס ובניה.

   # התמסרות-היכולת להיכנע לתהליך , לפסל, לחומר- לא לשלוט בו.

     "המרחק הנכון"-להיכנס ולצאת, להחליף נקודת מבט,  להתרחק ולהתקרב.

דברים שרואים מכאן לא רואים משם,

#  הנכונות לגמגם, למעוד ללמוד, לקחת סיכון- איך אפשר ללמוד משהו חדש בלי זה?,

איך אפשר לעשות משהו חדש בלי זה?

לימוד ציור רחובות

דברו איתי-זיו (יולי)אייל 

 052-3714497

אנחנו מלמדים ציור ורישום מהבסיס, בדרך פשוטה והדרגתית המתאימה גם לחסרי ניסיון.

ללמד נכון לעבוד נכון - חייב להיות במהות דבר פשוט, אם לא מצאת את הדרך 

הפשוטה והטבעית לצייר- משהו בצורת ההוראה לא נכון-לעיתים צריך להחזיר

את הציור לבסיס שלו -לגרעין החושני שלו -לצייר עם  הידיים, עם האצבעות.
היכולת להגדיר את עצמך מבפנים החוצה.לעשות אמנות - להשמיע את הקול שלך, 

להיות יצירתי -זהו  צורך בסיסי-עמוק,אמנות היא צורך, לא רק עונג

-אנחנו נוטים לשכוח את זה,אין חברה אנושית ולו הבסיסית ביותר שאין בה מרכיב של אמנות.

חוג ציור רחובות

מרק גטלר:ציור בצבעי שמן
אנשים שונים רואים את המציאות בדרכים שונות. חלק ממה שחשוב לי לעשות הוא

לחדד-את נקודת המבט האישית שלך כיוצר,לאבחן ולהעלות לפני השטח כחלק

מהתהליך הלימודי את הקול הפרטי שלך.לתת לו עוצמה,להצביע על הגוונים. 

 אבל גם לעבוד על תקשורת, בן הצופה לבן המציאות שלך כיוצר .

נדמה לי שהמרכז בצורת הוראת הציור עבורי הוא אותו מתח שבין סדר לכאוטיות יצירתית.

בן היכולת לפשט ולהראות לתלמיד את הדרך הקצרה בן שתי נקודות, לעשות סדר בבלאגן,

לחפש תבניות שמארגנות את הכאוטיות של המציאות בצורה יעילה  לבן הצורך ההפוך,

לערבב את הקלפים מחדש כל פעם -לחפש צרופים חדשים שלא חשבת עליהם-

הליכה לאיבוד, אובדן שליטה, בלאגן,אי סדר,  ציור כתהליך של חיפוש מתמיד.

אני מאמין בגם וגם, במתח בן קטבים, לא באיזון בהכרח.

 ציור בשמן [אירית סרן, חוג ציור רחובות]

חוג ציור רחובות

ציור בשמן שימוש באצבעות -אורלי אברהמי

 

ציורב אצבעות

ציור בשמן  [(פרופ') עמוס דברת - חוג ציור רחובות]

לו רציתי להציג אפילו חלק קטן מעבודותיו של עמוס, הייתי צריך לשכור את האצטדיון

בבאר שבע...

אומנות בגיל מאוחר-הזמן במידרון(אומנות בגיל הזהב,אומנות לאנשים מבוגרים)-

קרא כאן-אומנות וזיקנה

לימוד ציור רחובות

ציור ורישום, הדרך שלהם להתבטא במרחב,

שימוש בהם ככלי פיסולי, והמעבר בן השפה

והתנועה של העבודה בציור-אל הפסל- הם

נושאים המעסיקים אותי בהוראה בסדנה.

ראה הרחבה כאן-מעברים 

 לימוד ציור ראשון לציון

ציור,רישום,פיסול

ציור בשמן אליה פורסט-חוג ציור רחובות)

אחד הדברים שאי אפשר לשים עליהם יותר מידי דגש בלימוד ציור ראליסטי הוא הצל,

זהו אחד הנושאים היותר מורכבים בציור (הצל באובייקט עצמו והצל שהאובייקט מפיל)

-בלעדיו הציור (והמציאות) נתפסים דו מימדי.

עוד על ציור צל

חוג ציור רחובות

ציור בשמן [רווית אליהו, חוג ציור רחובות] 

ציור ,צילום וטקסטורה

צילום הוא אחת הדרכים המרכזיות אל הציור כיום. אני מעודד את התלמיד הציור

להשתמש במצלמה,גם כדי ללמד על קומפוזיות של ציור,צורות חיתוך ויצירת דרמה

,וגם כדי ליצור סדר בציור ,ארגון,ומסגרת. חיפוש צילומים מעניניים  באתרים מתמחים

  תמיד  מוסיף נקודות מבט חדשות.(לפליקר יש מנוע חיפוש לפי צרופי צבעים למשל) 

ציור בשמן אביב גולן (חוג ציור שוהם)-ישנן טכניקות רבות לערבוב צבע

בציור והנחת צבע-למעשה זו היא אחת מטביעות האצבע של הצייר שקשה מאוד לחקות-

 כיוון שהיא קשורה למרכיב פיזי של טמפרמנט ,ותפיסה(רמברנט ,ואן גוך ).בציור הזה

 אביב משתמש בטכניקה אימפרסיוניסטית של ערבוב אופטי .הערבוב נוצר רק שהצופה

 מתרחק מהתמונה(הצייר צריך לעבוד על כן ולהתקרב ולהתרחק בלי הפסקה-שיטה

שמומלצת בעיני בכל סוג של ציור-כיון שהיא מאפשרת סוג של מרחק לא רק פיזי אלא

 גם פסיכולוגי מהציור).

חוג ציור ראשון לציון

ציור בדיו צבעוני ופסטלים צבעוניים [רווית אליהו, חוג ציור רחובות] 

אני אוהב את השילוב של ציור  בדיו (או בצבעי מים) עם פסטלים יבשים. 

התפשטות הרכה של העבודה הרטובה בדיו... האווריריות האבקתית של הפסטלים...

לימוד ציור ראשון לציון

ציור שמיים (ציור רחובות)

אחד מציורי השמיים של ליזה גרוסמן

חוג ציור נס ציונה

 ציור בטכניקה מעורבת [רונית רוסקו, חוג ציור, שוהם]

"יצירתיות זה להרשות לעצמך לעשות שגיאות,אומנות זה לדעת אלו לשמור"-סקוט אדמס

לימוד ציור רחובות

ציור בדיו

אני מרגיש שדיו הוא חומר שלא ניתן לו מספיק כבוד. 

 אני מעודד את התלמידים שלי להשתמש בו.

הציור בדיו מלמד הרבה על טונליות של הצבע (רמת הכהות שלו),

 כיוון שלא מערבבים גוונים שונים, אלא רק מדללים, ועובדים

בטכניקה שונה כדי ליצור את הטון הנכון - הופכים רגישים אליו.

מעבר לזה, אין שיטה אחרת ללמד טוב יותר את הזרימה של הקו. 

 הגישה הסינית לציור בדיו - לא מאמינה ביצירתיות (מעתיקים

שוב ושוב את את אותו ציור) - לעומת זאת שמה דגש על היכולת

לבטא בכל זרימה ותנועה של קו, את האיכות הריגשית של הצייר

 באותו רגע.  זהו ציור שלא מתקנים בו, עושים אותו בתנופה

 אחת - והוא מעין חתימה ריגשית של הנפש ברגע נתון

חוג ציור ילדים ונוער

חוג ציור ילדים ונוער

שלהבת -חוג ציור ילדים ונוער

ציור בפיח,אורית משתמשת בנר ופיח(ואחר כך סוגים שונים של צבע,כדי לקבל תוצאות מפתיעות.

 לימוד ציור נס ציונה

 ציור אקריליק ושמן-טכניקה מעורבת [זרח מנוחין ז"ל, חוג ציור רחובות - ציור אחרון]

חוג ציור ראשון לציון

חוג ציור רחובות

ציור בטכניקה מעורבת על עץ [רינה שדה, חוג ציור רחובות]

 

לימוד ציור ראשון לציון

לימוד ציור
אקריליק שמן -טכניקה מעורבת רינה דונן חוג  ציור רחובות
 
 אדי שרגא,-ציור בשמן(רינה, תפוח  ושום)
חוג ציור ראשון לציון
חוג ציור נס ציונה

  ציור בשמן חוג ציור רחובות

אפרת מלכו לפי צילום של וולטר הנלון,נופים עירוניים מעניינים אותי,"

אם היו מצלמים אותי בברזיליה(העיר) רק הנוף היה מופיע" כותבת קלריס

ליפסטקר במסה שלה על ברזיליה.

ציור רחובות -קרא עוד

ציור רחובות

ציור בדיו

דרך אחרת של שימוש בדיו-רישום דיוקן (רישום של גיא שלו)

ציור .דיו-רישום

ציור בשמן [ענת חולתא, חוג ציור גבעתיים(לימוד ציור גבעתיים) - 3 קטעים מציור גדול]

מתי ציור גמור?קרא עוד)

סדנה לציור

 

 

©כל הזכויות שמורות - הסדנא לימודי אומנות ציור פיסול צילום עיצוב
לימודי אומנות | פיסול | ציור | צילום | עיצוב | אומנות שימושית | ימי כיף וגיבוש | עיצוב הבית